Известие

Collapse
No announcement yet.

Втулка стаб. щанга на 156-ца

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Втулка стаб. щанга на 156-ца

    Здравейте колеги,Алфата е 156 1.8 Т.С.Заминали са и тампоните на стабилизиращата щанга.По Текдок ги дава два размера с вътрешен диаметър 21.5 и 24мм.,а в AXM ги дава 20 и 21.5мм.Някой може ли да ми каже точно колко са,за да знам какво да търся и какво може да се преправи,че малко е трудно да намеря тампони,пък е малко спешно и лопа вече на умряло.Ако някой е слагал тампони от друга кола да каже,че днес ще търся от нещо друго.Благодаря предварително.

    П.П.Извинявам се,че пуснах две теми,но ми направи проблем браузъра и не мога да изтрия едната,нека модераторите да я изтрият.Благодаря.
    Last edited by ivailo rachev; d.m.y г., 08:39.
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

  • #2
    Тая кола една стабилизираща щанга ли има..?

    Аз си мисля, че предните (за която най-вероятно питаш) са 22мм (значи тия тампони дето са 21.5), но нека батките дето повече разбират да кажат, не съм 100% сигурен...

    Comment


    • #3
      Още спя и тъкмо щях да си редактирам поста,че става въпрос за предната щанга.
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #4
        Най-хубаво като се разглоби, майстора да измери щангата докато още не е демонтирал тампоните и ти през това време да отидеш да вземеш точния размер

        Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

        Comment


        • #5
          Има тема в която Ферариста беше снимал човека,че точно където е тампона има износване и е хубаво да се измери колко е диаметъра точно там където стяга тампона......въпроса е ,че ако има износване,то не е равномерно и се получава на практика елипса,която преебава много бързо новите тампони......
          Потърсете си из форума и ще намерите писано,писано.......... за тая щанга,та ако прочетете всичко,ще я намразите.....
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Ето я темата
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73185

            Не е нужно да се рови кой знае колко, стои отгоре в ЧЗВ
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Синтезирано инфо 22мм е на 156, ГТ и някои 47ци, 23мм е на крос вагона, 24 е на повечето 47ци. Някои ако знае нещо повече нека да сподели Най добре за мен лично се получава с тампони Супер Про (от Хеед) на щангата. Струват 40тина лева.
              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 20:18.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Австралийските тампони за които говори колегата са страхотни.Има описание как да се разпробие оригиналната планка и да се монтират както и смазка за тях.Аз навъртях с такива тампони 70 хил.км, и чак сега се разхлопаха лекичко с каране по писти и ръчкане както и само с 17 ки джанти.
                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                Comment


                • #9
                  Сложи си от Лада или Москвич!
                  На Москвича са с малко повече материал и трябва да се припилят за да се затворят скобите, от Лада стават без преправяне и струват 80ст. за брой.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Сложи си от Лада или Москвич!
                    На Москвича са с малко повече материал и трябва да се припилят за да се затворят скобите, от Лада стават без преправяне и струват 80ст. за брой.
                    Благодаря,и аз чух,че стават от Лада или Москвич като на Москвича са с малко преправяне.Днес ще погледна едни от Ладичка и най-вероятно ще се слагат те.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #11
                      Ако целта е да спестиш 50-тината лева от полиуретановите тампони, които thecleaner препоръча, виж хубаво как точно се сменят тези тампони преди да почнеш процедурата, в смисъл разбери точно какво представлява процеса по смяната и пак прецени дали си струва (защото предполагам си мислиш нещо от сорта на "защо да давам 50 лева като за тия 50 лева мога 50 пъти да си ги сменя с такива от по 80 стотинки", което май не е баш така)...
                      Ако имаш други съображения срещу полиуретана (както доста хора между другото), това вече е друга работа...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        Ако целта е да спестиш 50-тината лева от полиуретановите тампони, които thecleaner препоръча, виж хубаво как точно се сменят тези тампони преди да почнеш процедурата, в смисъл разбери точно какво представлява процеса по смяната и пак прецени дали си струва (защото предполагам си мислиш нещо от сорта на "защо да давам 50 лева като за тия 50 лева мога 50 пъти да си ги сменя с такива от по 80 стотинки", което май не е баш така)...
                        Ако имаш други съображения срещу полиуретана (както доста хора между другото), това вече е друга работа...
                        Въпроса не е до парите.Говорим за изминати км.Щото процедурата по смяната не е много приятна.

                        Comment


                        • #13
                          Точно това казвам и аз...
                          Процедурата е такава, че точно там ще ти е най-евтино ако сложиш най-скъпите тампони...

                          ПС: Оригиналните гумени (не от Лада ами такива, предназначени за 156) по спомен са 20-тина лева двата, даже по-малко...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                            Точно това казвам и аз...
                            Процедурата е такава, че точно там ще ти е най-евтино ако сложиш най-скъпите тампони...

                            ПС: Оригиналните гумени (не от Лада ами такива, предназначени за 156) по спомен са 20-тина лева двата, даже по-малко...
                            ..........и смяна след 10 000км.

                            Comment


                            • #15
                              На мен ми е пределно ясно каква е процедурата по смяната.Знам какво се сваля и кое се откача.И не е за моята кола,а за вуйчо и той като чу цената от около 20-тина лева за тампони и му презля.Другото е,че малко работата е на зор и трябва да стане тази седмица,а в Габрово няма никъде оригиналните тампони за 156,а нямам време да чакам.
                              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                              Comment

                              Working...
                              X